Wie zijn Wij?

Drinks VCB is een 100 % familiebedrijf met een geschiedenis die teruggaat tot 1892. Frans Van Craenenbroeck is voor de vierde generatie eigenaar van het bedrijf, waarvan de opvolging telkens van vader op zoon en van Gust op Frans gebeurt.

Zo zijn wij fier, de oudste klant van Stella Artois te zijn.

Ons bedrijf heeft een sterke regionale verankering in Oost Vlaams-Brabant, dit is de regio van Tienen t.e.m. Mechelen en van Zaventem naar Keerbergen. Met momenteel 4 winkels (Boutersem, Hoegaarden, Kampenhout en Leuven) heb je steeds een afhaalpunt dichtbij in je buurt. Niet zomaar een winkel, maar echte Prik & Tik flagship-stores, waar onze kennis en assortiment ten volle tot hun recht komen.

Aan elke klant, op het juiste tijdstip, de beste kwaliteit van het perfecte product aan de correcte prijs leveren” is het objectief dat wij elke dag nastreven.

Vanuit 2 nieuwe magazijnen te Kampenhout en Leuven, met 6 vrachtwagens en 3 bestelwagens, bedienen wij onze klanten op de met hen vooraf overeengekomen leveringsdagen. Laadbruggen, elektrische transpaletten én een gedreven team zorgen ervoor dat uw producten net én correct geleverd worden. Dankzij een nauwe samenwerking met de nationale Prik & Tik-centrale en een stevig partnership met onze leveranciers, kunnen wij méér dan 6000 SKU’s uit de diverse gamma’s (waters-softs-bieren-wijnen-spirits-koffie/thee) aanbieden.

De sites te Kampenhout en Leuven fungeren ook als verdeelcentra naar horeca en B2B. In nieuwe magazijnen met een jonge, enthousiaste en vooral multi-culturele ploeg werken wij dagelijks aan een uniek partnership met onze klanten én dit op lange termijn. Magazijniers, chauffeurs, bedienden en salesploeg wensen werkelijk dicht bij de klant te staan, om met u goede voeling te houden en service te kunnen bieden.

Familiaal én innovatief, totaal assortiment, groei d.m.v. klantentevredenheid én teamspirit zijn dé key-milestones van ons bedrijf.

Laat ons vooral daarop ééntje samen drinken!

Aan competitieve prijzen, dankzij het grote volume dat wij met de CVBA Prik & Tik realiseren. Ons familiaal karakter zorgt ervoor dat wij tevens 100% brouwerij-onafhankelijk zijn, waardoor wij de producten van de kleinst ambachtelijke brouwers tot deze van de grootste multinationals kunnen leveren. Met hulp van externe partners (SIM-Advantage Group) proberen wij onze mensen en onze organisatie steeds verder te ontwikkelen en te verbeteren om zo beter te beantwoorden aan de behoeften van onze klanten.
Binnen onze regio is éénieder klant én bijgevolg belangrijk. Hierom is iedere vorm van horeca WELKOM, zonder enige vereiste minimumdrop. Om aan alle kanalen van distributie te voldoen zijn wij gestart met leveringen via BEEDROP en Prik & Tik onlineshop.

“Opstarten, volhouden én vernieuwen in de horeca”  is geen eenvoudige opgave. Hierin willen wij uniek zijn. Onze sales-ploeg kan u met raad en daad bijstaan bij uw opstart. Contacten leggen met onze leverancier-partners, negotiëren met leveranciers, administratieve oplossingen, netwerking, etc.

Eénmaal ‘en route’ willen wij 'uw partner' zijn door het adviseren van seizoensproducten, het opfrissen van menu’s, te helpen bij de organisatie van uw events, incentives...

Samen een uniek partnership op lange termijn uitbouwen is ons gezamenlijk streefdoel.

leuven
unnamed