NOTRE HISTOIRE

La Maison Baert fondée en 1971 par Daniel Baert avec la reprise du flambeau en 1996 par Christophe Baert reste une entreprise à caractère familial. Richard Baert vient renforcer l’équipe dès le printemps 2018...

ONS VERHAAL

De firma Baert werd in 1971 opgericht door Daniel Baert, die de fakkel in 1996 doorgaf aan Christophe Baert. Het is nog altijd een echt familiebedrijf, want sinds het voorjaar van 2018 staat ook Richard Baert mee aan het roer.

YOUR PARTY, OUR JOB!

En allant du séminaire dans le cadre de formations ou de réunions de travail vers le mariage, Le Domaine de la Blommerie est l'endroit idéal pour tout genre d'évènement.
Un repas 7 services servi à table ou le walking diner avec un assortiment de mini pains, nous essayons de trouver LA formule qui vous conviendra!

YOUR PARTY, OUR JOB!

Zij het professionele opleidingen, werkseminaries of trouwfeesten, Domaine de la Blommerie is de perfectie locatie voor elk evenement!

Of het nu een 7-gangen-menu is of een walking diner met een broodjesassortiment, wij proberen steeds DE oplossing te vinden!

NOTRE DOMAINE

Le Domaine de la Blommerie, c’est plus de 700m² de salles et la possibilité pour tous types d’évènements. Le domaine propose un cadre intérieur raffiné ainsi qu’une terrasse confortable partie intégrante de la cour intérieure parfaite pour les vins d’honneur, les apéritifs ou les discussions d’après réunion.
De A comme ambiance à Z comme zakouski , nous donnons à chaque événement la saveur et les couleurs qu’il requiert.

ONS DOMEIN

Het Domaine de la Blommerie herbergt meer dan 700 m2 aan zalen voor elk soort evenement. Het landgoed biedt een verfijnd interieur en een comfortabel terras dat deel uitmaakt van de binnenplaats.

Perfect voor besloten recepties, aperitieven of aftermeetings. We geven elk evenement de smaak en kleur die het nodig heeft. Van A (als in ambiance) tot Z (als in zakoeski).

IMG_20190525_183625
BusinessGrandeSalle